Teknoloji

Tüketicileri Anlamanın Dijital Yolu: Pivony

Tüketici alışkanlıklarının ve taleplerinin çok hızlı değiştiği bir dönemden geçiyoruz. Öte yandan markaların tüketicilere en uygun ürün ve hizmetleri sunmak için kıyasıya bir rekabet içinde olması da müşteri deneyiminin değerini artırıyor. Pivony, tüketicilerin ne düşündüğüne dair içgörü yaratma konusunda geliştirdiği platform ile markaların en değerli analiz ortaklarından biri olmaya aday.

Pivony, Mart 2022’den bu yana Türkiye’de Capital 500’de yer alan şirketler tarafından, B2C markalarındaki Kritik Karar Vericilerin değişen tüketici ihtiyaçlarını birkaç tıklama ile keşfetmelerini sağlayan yapay zeka tabanlı bir B2B SaaS Platformu olarak kullanılıyor.

Pivony’nin Ortaya Çıkışı

Şirketler için müşterilerini dinlemenin ve yorumlarını anlamlandırmanın ne kadar değerli olduğunu vurgulayan Şirket Kurucu Ortağı Emre Çalışır, Pivony’nin kuruluş ve ortaya çıkış öyküsünü şöyle anlatıyor: 5 yıllık Vodafone Ar-Ge mühendislik deneyiminin ardından Milan Polytechnic’e katıldım. Burada araştırmacı ve doktora öğrencisi olarak Hesaplamalı Sosyal Bilimler alanında yapay zeka merkezli çalışmalar yürüttüm. 2019 yılında MIT Media Lab’e burslu olarak katılıp Amerika Birleşik Devletleri’ndeki tüm eyaletler için daha ileri çalışmalar yürüttüğümde, insanları anlamanın ne kadar değerli bir gereklilik olduğu fikri kafamda çok netleşti ve dönme ihtiyacı hissettim. kodsuz bir çalışmaya dönüştürür. Çevremdeki müşteri deneyimi ve pazarlama profesyonelleri ile fikir alışverişinde bulunduktan sonra Pivony’yi kurmaya karar verdim ve İstanbul Teknik Üniversitesi Tohum Ön Kuluçka Programı’na katıldık” dedi.

Harika müşteriler, değerli bilgiler ve ödüller

Emre Çalışır, “Platformumuzda bugüne kadar 50 milyonun üzerinde tüketici yorumu analiz edildi ve 2.000’in üzerinde eyleme geçirilebilir içgörü oluşturuldu” diyen Emre Çalışır, birlikte çalıştıkları global markalardan da bahsetti. Çalışır, “Vodafone, Karaca, Akbank gibi müşteri deneyimine önem veren lider firmaların Pivony’yi kullanması yaptığımız işte ne kadar iyi olduğumuzu gösteriyor” dedi.

Girişimin kurulduğu günden bu yana önemli başarılar elde ettiğini belirten Emre Çalışır, “’Yapay Zeka ve Büyük Veri’ kategorilerinde Avrasya bölgesinde üç finalistten biri olduk. Uluslararası Takeoff Startup yarışmasında Delegasyon Özel ödülünü aldıktan sonra Ocak ayında Las Vegas’ta düzenlenecek CES 2023 fuarına katılmaya hak kazandık ve işletmemizi hem ulusal hem de uluslararası platformlarda temsil etmeye devam edeceğiz.”

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu